czwartek, 5 czerwca 2008

05.06.2008 – Spotkanie „Planszowania” – fotorelacja

W dniu wczorajszym, odbyło się już drugie spotkanie „Planszowania” w naszej własnej salce. Graliśmy w 6-osobowym składzie. Byli M@rcin, Wałcz, MossGrande, pauluz, Miłosz i ja. Początkowo (zanim jeszcze w biegu pojawił się pauluz), zagraliśmy w nową grę Egmontu pt. „Polowanie na robale”. Tytuł nie spodobał się zbytnio ekipie co mnie smuci, bo to fajna, acz losowa gierka. Później już gry wszystkim odpowiadały. Zagraliśmy w Filou, Sabotażystę… Na końcu zaś przyszła pora na nową w klubie grę, autorstwa Uwe Rosenberga – „Yellowstone Park”. Generalnie było super.
Wałcz i MossGrande, prowadzą ciężką walkę na mózgi, a ja zapijam gorycz porażki… ;)
Co ta "kokaina" robi z ludzi. Pauluz zgarbiony, a ja prawie zasnąłem :D

Gramy sobie...

By grać mógł ktoś, przegrać musi ktoś - w tym wypadku ja

Miłosz w zagraniu o prędkości światła

Zdjęcia: pauluz, Relacja: JAskier


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz