niedziela, 7 października 2007

Biblioteczka klubowa

Nasz klub dzięki uprzejmości wydawnictwa Lizardy dysponuje biblioteczką. Na każdym piątkowym spotkaniu można zagrać w jedną z gier z biblioteczki!

Gry dostępne w biblioteczce:

1. Romeo i Julia

Romeo i Julia to niezwykła para. To właśnie ten duet po raz kolejny musi wkroczyć do akcji. Bo oto czwórka arcyłotrów snuje plany zawładnięcia światem. Wkrocz z parą bohaterów w świat przygody. Weź udział w pościgach samochodowych i strzelaninach. Przeszukuj bazy danych. Zbieraj i analizuj dowody. Wykorzystaj swój intelekt lub zdaj się na szczęście.Każdy z graczy kieruje poczynaniami pary bohaterów. Każdy duet ma do pokonania innego przeciwnika (arcyłotra). Jednak zanim dojdzie do decydującego starcia Romeo i Julia muszą go odnaleźć. By tego dokonać odwiedzają różne miejsca w poszukiwaniu wskazówek, niejednokrotnie uczestnicząc w mrożących krew w żyłach zdarzeniach (pościgi samochodowe, strzelaniny, itp.). Gracz, który jako pierwszy odnajdzie kryjówkę arcyłotra i pokona go wygrywa grę.
Autor: Krzysztof Matusik
Liczba graczy: 2-4
Wydawnictwo: Lizardy
Czas gry: 45 minut
2. Legenda: Czas Bohaterów

Ar'Andia - miejsce zapomniane przez bogów. Całą krainę spowija całun wszechobecnego zła. Miejsca niegdyś tętniące życiem i śmiechem mieszkańców zamieniły się w opuszczone i niedostępne. Ludzie żyli w ciągłym strachu, bez nadziei na lepsze dni. Jednak byli tacy, którzy wierzyli, że może pewnego dnia pojawi się człowiek, który zaprowadzi ład i porządek, przegna zło i stanie się największym bohaterem Ar'Andii.Mijały lata, ludzie przyzwyczaili się do nowych panów i znosili ich jarzmo. Aż któregoś dnia narodziłeś się Ty. Wychowując się wśród opowiadań i prastarych historii zapragnąłeś wyruszyć w świat w poszukiwaniu przygód i chwały. Nastał Czas Bohaterów, a twa podróż będzie zapamiętana jako LEGENDA.
Autor: Krzysztof Matusik
Liczba graczy: 2-6
Wydawnictwo: Lizardy
Czas gry: 2 godziny

3. Łowcy Przygód

Zostań członkiem elitarnego Królewskiego Towarzystwa Podróżników w Londynie. Wysyłaj badaczy i odkrywców w najdalsze zakątki globu. Finansuj wyprawy badawcze. Zmień bieg historii. I okryj się sławą mecenasa odkrywców.
Autor: Krzysztof Matusik
Liczba graczy: 2-6
Wydawnictwo: Lizardy
Czas gry: 45 minut








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz